Σάββατο 4 Ιουνίου 2022

« Η αγάπη είναι η γέφυρα που ενώνει τον Θεό Πατέρα ,τον Ιησού Χριστό και τον πιστό». Γ κύκλος 7η Κυριακή του Πάσχα ( Ιωα17,20-26).

 Κυριακή 5 Ιουνίου 2022

Ανάγνωσμα από κατά Ιωάννη Αγιο ευαγγέλιο ( Ιωα17,20-26)


"Εκείνο τον καιρό ο Ιησούς  συνέχησε την προσευχή του λέγοντας «Δεν προσεύχομαι μόνο γι’ αυτούς αλλά και για κείνους που με το κήρυγμα αυτών θα πιστεύουν σ’ εμένα, ώστε να είναι όλοι ένα, όπως εσύ, Πατέρα, είσαι ενωμένος μ’ εμένα κι εγώ μ’ εσένα. Να είναι κι αυτοί ενωμένοι μ’ εμάς, κι έτσι ο κόσμος να πιστέψει ότι μ’ έστειλες εσύ. Εγώ τη δόξα που μου έδωσες την έδωσα σ’ αυτούς, για να είναι ένα μεταξύ τους, όπως εμείς είμαστε ένα: Εγώ ενωμένος μαζί τους κι εσύ ενωμένος μαζί μου, ώστε ν’ αποτελούν μια τέλεια ενότητα, κι έτσι ο κόσμος να καταλαβαίνει ότι μ’ έστειλες εσύ κι ότι αγάπησες κι αυτούς όπως αγάπησες εμένα».

«Πατέρα, θέλω αυτοί που μου έδωσες να είναι μαζί μου όπου είμαι κι εγώ, για να μπορούν να βλέπουν τη δόξα μου, τη δόξα που μου χάρισες, γιατί με αγάπησες προτού να γίνει ο κόσμος. Πατέρα, δίκαιε κριτή, ο κόσμος δε σε γνώρισε, ενώ εγώ σε γνώρισα, κι αυτοί εδώ έχουν αναγνωρίσει πως μ’ έστειλες εσύ. Τους έμαθα ποιος είσαι και θα συνεχίσω να τους το μαθαίνω, ώστε να είναι μέσα τους η αγάπη με την οποία με αγάπησες, όπως κι εγώ θα είμαι μέσα τους».

Λόγιος του Κυρίου 

«Εγώ μέσα τους κι εσύ μέσα μου…». Μοιάζει με το παιχνίδι με τις ρωσικές κούκλες. Πού είναι ο Πατέρας; Ο Πατέρας είναι μέσα στον Υιό. Και πού είναι ο Υιός; Ο Υιός είναι μέσα μας. Ποιο είναι λοιπόν το πιο ορατό μέρος του Θεού;  Εμείς!!!

Μεγάλη  η ευθύνη που μας έχει ανατεθεί, να είμαστε η «ορατότητα» του Θεού! Αυτό είναι δυνατόν  επειδή  όταν αγαπάμε κάποιον, αυτή η αγάπη μπαίνει τόσο πολύ μέσα μας που επηρεάζει ό, τι κάνουμε.

Με όλη του την ζωή, ο Ιησούς,   έκανε ορατή την αγάπη του Πατέρα.  Ο Θεός επέλεξε να αγγίξει την ζωή των ανθρώπων μέσω του Υιού του. Και ο Γιος του επέλεξε να αγγίξει την ζωή των ανθρώπων μέσω των μαθητών του . Έχουμε μεγάλη ευθύνη να μην προδώσουμε αυτό το πέρασμα της αγάπης. Είμαστε σημαντικοί κρίκοι σε μια αλυσίδα που ξεκινά από τον Χριστό για να φτάσει σε όλο τον κόσμο.   Ο Ευαγγελισμός συνίσταται ακριβώς στο να αφήσουμε την αγάπη να περάσει μέσα μας.

Ο Θεός, μέσω του Ιησού, δείχνει ότι δεν σταματά να πιστεύει στον άνθρωπο. Παρά το γεγονός ότι ο


Ιησούς  βίωσε την ευθραυστότητα των ανθρώπων ... την αμαρτία τους ... την προδοσία τους ... τον εγωισμό τους ... ο Ιησούς συνεχίζει να ελπίζει ... να ονειρεύεται ... να πιστεύει στον άνθρωπο ... 

Τα  λόγια είναι γεμάτα ελπίδα ... είναι τα λόγια εκείνου που ξέρει ότι ο άνθρωπος  μπορεί και να αποτύχει,  ξέρει ότι ακόμα κι αν δεν γνώρισε τον Θεό  μπορεί πάντα να ανακάμψει ... μπορεί πάντα να μεταστραφεί...μπορεί πάντα να πειστεί από μια μαρτυρία... 

Όσο υπάρχει χρόνος... όσο υπάρχει ζωή ... ο άνθρωπος μπορεί να αλλάξει ... μπορεί να μεταστραφεί ... μπορεί να γνωρίσει τον Θεό.